Η αλήθεια

Με συγχωρείς, σε παρακαλώ,
Είμαι ένας απλός άνθρωπος,
Με μια αγάπη περίεργη,
Που δεν με χωράει σε κανένα κλουβί.
Είμαι ένα μικροσκοπικό ον,
Που νιώθει την εσωτερική του φωνή,
Μοναχικός, ευάλωτος,
Αλλά πάντα πιστός στα όνειρά του.
Τραυματισμένος και εκκαθαρισμένος,
Από τα χέρια της κοινωνίας,
Κλειδωμένος στην ουσία μου,
Σφιχτός σε αυτή την ταυτότητα μου.
Δεν υπάρχουν κατηγορίες,
Να με περιορίσουν και να με κατατάξουν,
Χωρίς πλαίσια ελέγχου,
Να με στερήσουν από την ελευθερία μου.
Είμαι ετεροφυλόφιλος, γκέι,
Ή ίσως κάτι άλλο που δεν μπορώ να ορίσω,
Αλλά δεν είμαι καθορισμένος,
Από λέξεις και ετικέτες που με περιγράφουν.
Όλα έχουν να κάνουν με την έλξη,
Την αλήθεια και την αγάπη,
Αυτό που κάνει την καρδιά μου να χτυπά,
Και δίνει νόημα σε κάθε μου ανάσα.
Είμαι αυτός που είμαι,
Και δεν έχω να μετανιώσω,
Ανεξάρτητα από τις απόψεις των άλλων,
Θέλω να είμαι ελεύθερος να ζήσω.
Συγχωρέστε με λοιπόν,
Αν δεν χωράω στα πρότυπα σας,
Αν δεν ανταποκρίνομαι στους κανόνες σας,
Αν είμαι λίγο πολύ διαφορετικός.
Είμαι ελεύθερος πνεύμα,
Που δεν αγαπά τα κλειδώματα,
Προτιμώ να ακολουθώ το δικό μου δρόμο,
Και να ζήσω τη ζωή μου χωρίς φόβο.
Αν με κρίνει κάποιος ενήλικας,
Με την σωστή φωνή και το κατάλληλο βλέμμα,
Θα με δεχτώ στην αγκαλιά του,
Και θα τον αφήσω να μου δείξει τον δρόμο.
Εκεί, θα μπορέσω να ξεκουραστώ,
Μακριά από κρίσεις και κρυφά βλέμματα,
Και να είμαι ο εαυτός μου χωρίς να φοβάμαι,
Δίνοντας στην αγάπη μου όλη μου την πίστη.
Συγχωρέστε με λοιπόν,
Αν δεν είμαι σαν εσάς,
Αν αναστατώνω τις βεβαιότητές σας,
Αν είμαι διαφορετικός, αλλά ευτυχισμένος.
Είμαι απλά ένας άνθρωπος,
Με όνειρα και πάθος,
Και αρνούμαι να με περιορίσετε,
Σε καρυδιόλεβη και παρωπίδες.
Με συγχωρείς, αλλά έτσι είμαι εγώ,
Και δεν πρόκειται να αλλάξω,
Αγαπώ την αλήθεια και την αγάπη μου,
Και αυτό είναι όλο όσο έχω να σας δώσω.

Popular Posts