Μάνα

Αγαπητή μου γλυκιά μάνα, με καρδιά χρυσή
Η αγάπη και οι θυσίες σου, μην γεράσεις ποτέ
Δίνεις τόσα πολλά, χωρίς απαιτήσεις
Και αναρωτιέμαι, πώς αντέχεις;
Κουράζεστε ποτέ ή αισθάνεστε εξαντλημένοι;
Από το να βάζετε τους άλλους πρώτα, κάθε εργασία που έχετε αναθέσει
Βλέπω την κούραση στα μάτια σου, αλλά ποτέ δεν παραπονιέσαι
Η ανιδιοτέλεια σου, καλή μου, είναι αυτό που δεν μπορώ να εξηγήσω
Δουλεύεις ακούραστα, μέρα νύχτα
Για την ευτυχία μας, θα κάνεις ό,τι χρειαστεί, θα παλέψεις
Αλλά δεν νομίζεις ότι σου αξίζει λίγη ξεκούραση;
Να κάνεις ένα διάλειμμα και να κάνεις αυτό που αγαπάς περισσότερο;
Ακόμα και οι υπερήρωες χρειάζονται λίγο χρόνο μακριά
Για να αναζωογονηθεί, να αναζωογονηθεί και να κρατήσει τα μπλουζ μακριά
Θαυμάζω τη δύναμή σου και την ανιδιοτελή καρδιά σου
Αλλά αγαπητή μου μητέρα, ήρθε η ώρα για μια νέα αρχή
Η οικογένεια είναι σημαντική, το καταλαβαίνω
Αλλά μερικές φορές, όλοι χρειαζόμαστε τον χώρο μας, ένα χεράκι
Να επιστρέψουμε στις ρίζες μας και να βρούμε το δρόμο μας
Και επιστρέψτε μαζί, με αγάπη και χωρίς καθυστέρηση
Σε σέβομαι, περισσότερα από όσα μπορούν να πουν τα λόγια
Για ό,τι κάνεις, κάθε μέρα
Αλλά ελπίζω επίσης να αφιερώσεις λίγο χρόνο
Για να χαλαρώσετε, να απολαύσετε και να γιορτάσετε αυτή τη θεϊκή ζωή
Για σένα, αγαπητή μου μητέρα, σου αξίζουν τα καλύτερα
Σου αξίζει να είσαι ευτυχισμένη και να είσαι ευλογημένη 
Αφιερώστε λοιπόν μια στιγμή και απλώς αναπνεύστε
Και να θυμάσαι, ότι στην καρδιά μου, πάντα θα κληροδοτήσεις
Αγαπητή μου γλυκιά μητέρα, σημαίνεις τον κόσμο για μένα
Και θα κάνω τα πάντα, για να σε δω χαρούμενη και ξέγνοιαστη
Για όλες τις θυσίες, κάνεις όλη την ώρα
Αγαπητή μου γλυκιά μητέρα, είσαι πραγματικά μοναδική.

Popular Posts