Όμορφα

Είμαι ό,τι πιο μακριά από την τελειότητα
Ελαττωματικό, ατελές, αλλά εξακολουθεί να προσπαθεί να βρει κατεύθυνση
Δεν προσπαθώ να είμαι κάποιος άλλος, είμαι απλώς εγώ
Σε έναν κόσμο που μου λέει συνεχώς ποιος πρέπει να είμαι
Δεν ήταν εύκολο να αγκαλιάσω τον αληθινό μου εαυτό
Να εγκαταλείψουν τις προσδοκίες και τον κοινωνικό πλούτο
Αλλά τώρα, η ζωή είναι λίγο πιο εύκολη κάθε μέρα που περνάει
Ρισκάρω, ρισκάρω, βρίσκω τον δικό μου δρόμο
Ίσως τα καταφέρω, ίσως όχι
Αλλά τουλάχιστον δεν θα μετανιώσω ούτε μια δεύτερη σκέψη
Η τέχνη μου είναι μια αντανάκλαση του χάους και της ομορφιάς της ζωής
Είμαι προβοκάτορας, αμφισβητώ τους κανόνες και το καθήκον
Η αποστιγματοποίηση της ψυχικής υγείας, αυτός είναι ο στόχος μου
Μέσα από την τέχνη μου σπάω τις αλυσίδες της ντροπής
Γιορτάζοντας την πίστη, τις αμφιβολίες και τα μυστήρια της ζωής
Αυτή είναι η ουσία της ύπαρξής μου, η καλλιτεχνία μου
Πες μου, λοιπόν, τι έκανες τελευταία;
Μη χάνετε χρόνο σκεπτόμενοι αν είμαι αγόρι ή κυρία
Ή αν φοράω πολύ μακιγιάζ ή παίζω με φίλτρα όλη μέρα
Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω, για να κάνω αυτόν τον κόσμο καλύτερο
Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω, να δείξω με το παράδειγμα
Ότι μπορείς να είσαι δημιουργικός, και να είσαι ακόμα ελαττωματικός και άφθονος
Παραγωγική στην κοινωνία, παρ' όλη τη φθορά της
Γιατί ο κόσμος μας χρειάζεται τέχνη, για να φέρει λίγη ομορφιά στον δρόμο μας
Εδώ λοιπόν στέκομαι, ελαττωματικός και ατελής όσο γίνεται
Αλλά με μια φωνή που είναι δυνατή και μια καρδιά που είναι ελεύθερη
Είμαι το πιο απομακρυσμένο πράγμα από την τελειότητα, αλλά είμαι εντάξει
Γιατί είμαι εγώ, και με τον δικό μου μοναδικό τρόπο κάνω και εγώ όμορφα.

Popular Posts