Το κάτι άλλο

.....Πρώτα κολακεύτηκα που κάποιος τόσο υπέροχος και ευγενικός μου είπε γεια. Είμαι απλώς ένας φτωχός καλλιτέχνης που παλεύει πεινασμένος που προσπαθεί να αποστιγματίσει την κρίση ψυχικής υγείας το πνευματικό μου ταξίδι και η ομοφυλόφιλη ελληνική νεολαία να είναι παραγωγική. Είχα λίγες επιτυχίες αλλά ακόμα είμαι ερασιτέχνης. ένας αρχάριος. Θέλω να πω κάτι. Θέλω να πω το κάτι άλλο. Να αφήσω και φανταστικό σε μνήμη που περνάνε και όλοι που έχουν περάσει πολλά. Είμαι Έλληνας αλλά είμαι Έλληvas   παρακείμενος. Και πολλά που κάνω είναι ζωή η φαντασία. Και μερικές φορές δέχομαι την αλήθεια. Ότι είμαι ακόμη χαζούλης. Και έχω πολλά να μάθω. Καλημέρα. Καλό απόγευμα. Καλό βράδυ. Θα δούμε τι θα πω. Η μάνα μου φωνάζει. Πρέπει να κάνω το καλύτερο να μένω χορεία. Θα δούμε άμα θα το καταφέρω. Η θα σκάσω από τα πολλά φασόλια.

Popular Posts