Αγία Μαρία (a work in progress)

Αγία Μαρία,
Είσαι άγια για μένα. Σε αγαπώ.
Είσαι η μητέρα μου και για όλη την ανθρωπότητα. Σε βλέπω σαν ένα πολύτιμο φοβισμένο κοριτσάκι. Και σε αυτό το άχρηστο χαρτί, εδώ είναι η προσευχή μου. Χαμένη σε αυτόν τον ανατριχιαστικό κόσμο. Με παρηγορείς όταν είμαι μόνος. Βλέπω τα λαδερά δάκρυα που κλαις για μένα. Βλέπω τα λιπαρά δάκρυα που κλαις για όλη την ανθρωπότητα. Θέλω να φιλήσω τα μάγουλα σού και το μέτωπό σου. Θέλω να φιλήσω τα χέρια και τα πόδια σου. Σε αγαπώ με όλη την καρδιά μου.
Είσαι πέρα ​​από βασιλική. Είσαι ο Άγιος των Αγίων. Η μητέρα των πάντων. Δεν πάσχουν για την ανθρωπιά τους Δεν μπορεί να είσαι αλλά δεν είσαι σκύλα. Μπορεί να εκπροσωπείτε μόνο γυναίκες. Δεν είσαι μάγισσα. Με παρηγορείς όταν είμαι μόνος. Είσαι από όπου προέρχεται το όνομά μου. Θέλω να θρέψω τα δάκρυα σου. Εσύ είσαι η Θεοτόκος. Η Παναγία.
Είσαι και η μητέρα μου. Είσαι η αγία μητέρα. Είσαι η μητέρα των πάντων. 
Επισκέφτηκα τη ζώνη σου από ροκ κρύσταλλο στην Τήνο. Πήγα και στο όρος Ήθος. Δεν πρέπει να σας φέρονται σαν να είστε κατώτεροι χωρίς τον Ιησού και τον Θεό. Είσαι πιο δυνατός από αυτό που σου είπαν ποτέ. Αν και βλέπω τη μεγάλη αγάπη και στοργή σου όταν είσαι με τον Ιησού. Και το λιοντάρι. Και οι δράκοι. Βλέπω το χαμόγελό σου από τον ουρανό ψηλά. Σε διάλεξε η χάρη Του σαν πέταλο λουλουδιών από κήπο. Είσαι το ιερό. Πολύ περισσότερο από μια μήτρα. Και επισκέφτηκα τον τάφο σου.
Είσαι μεγαλύτερη από τον Μέγα Αλέξανδρο. Είσαι η Μητέρα των Ουρανών. Είσαι η μητέρα των πάντων.

Popular Posts