Υπέροχη Βούλι

Είμαι αγόρι της μαμάς. Και εχω την καλύτερη μητέρα. Δεν υπάρχει τίποτα που δεν θα έκανε για τα παιδιά της και την οικογένειά της. Μεγάλωσε φτωχή και αγαπούσε τις αδελφές της και τους γονείς της. Θυσίασε την εκπαίδευσή της και εργάστηκε πολύ σκληρά. Είναι έξυπνη και υπέροχη και έχει τέλεια γραμμή σαγονιού και πρόσωπο σε σχήμα καρδιάς. Έχει όμορφα καστανά μάτια και λεπτά χείλη. Είναι κοντή και με μάλωνε όταν θα είχα πολλές προσαρμογές. Μου φώναζε να καθαρίσω το δωμάτιό μου και να φάω το φαγητό μου και να παίξω ωραία. Είμαι ειλικρινής ότι μπορώ να γίνω αγγαρεία. Και μου αγοράζει τσιγάρα. Έχω ακόμα προσαρμογές σε κάτι ή άλλο. Μερικές φορές μπορεί να είμαι αγενής. Προσπαθώ να γίνω καλύτερος. Συνειδητοποιώ ότι είμαστε φτωχοί. Αλλά στο τραπέζι υπάρχει πάντα φαγητό που φτιάχνει με τα κουρασμένα ζαρωμένα ξερά χέρια της. Και μας έδινε πάντα επιλογές, ακόμη και μικρές δουλειές.
Η μητέρα μου είναι υπέροχη. Συνήθως καταλαβαίνει. Ασχολείται με τα προβλήματά μου.
Πάντα με ακούει. Και όταν μαλώνουμε συνήθως τακτοποιούμαστε γρήγορα. Δεν με αγαπάει μόνο. Αγαπά εξίσου τον αδερφό μου. Δεν περιμένω τίποτα άλλο από αυτήν. Η εμφάνισή της ευνοεί τη μητέρα της και λίγο τον μπαμπά της. Και η μαμά της μαμάς της. Αυτή είναι η καλύτερή μου φίλη. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω άλλη μητέρα. Μπορεί να είναι λίγο περίεργη.
Το γέλιο της με ραγίζει. Τα δάκρυά της κάνουν τα μάτια μου να δακρύζουν. Και ο θυμός της με τρομάζει. Είναι μια μηχανή καθαρισμού και μόδας. Είναι υπέροχη. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω άλλη μητέρα. Την επιβαρύνουμε με πάρα πολλά προβλήματα. Ποτέ δεν είχε χρόνο για τον εαυτό της. Έχει παραμελήσει τον εαυτό της. Θέλει και επιθυμεί όλη της τη ζωή. Επίσης μια νεαρή νύφη. Μια νεαρή μητέρα. Έπρεπε να τα καταλάβει όλα μόνη της. Είχε επίσης τη βοήθεια της μητέρας της. Είχε επίσης τη φιλία της αδερφές της. Για τον πατέρα της ήταν η Βούλι. Το όνομά της είναι Σταυρούλα.
Είναι η μητέρα μου- η υπέροχη Βούλι μου.
Ωχ, τι δεν θα έκανα για σένα.
Λυπάμαι που μερικές φορές είμαι βάρος.
Σε αγαπάω ότι και να γίνει.
Είσαι η μητέρα μου.
Και είσαι αυτό για το οποίο είμαι περήφανος.
Σ'αγαπώ.
Είναι προνόμιο να είμαι γιος σου.
Θυμάμαι φεγγαράκι μου λαμπρό,
Και είσαι ο ήλιος μου - που μου τραγουδουσες. Είσαι η μανούλα μου. Το αγαπημένο πρόσωπο μου της ζωής μου.
Και η υπέροχη Βούλι μου!
Δεν θα μπορούσα να ζητήσω για άλλη μητέρα.
Η μητέρα μου είναι ένα γλυκό και φοβούμενο Θεό άτομο. Ευχαριστεί τον Θεό για κάθε μέρα, κάθε πρωί. Έχει την πίστη της. Και με έμαθε να πιστεύω σε Αυτόν.
Δεν έχει σημασία τι περνάω.
Έχω την καλύτερη μανούλα.

Popular Posts