The People of Greece (English/Greek)

Tropical weather and warm summer breeze/ Care- free people/ Ultra uber stylish/ And filled with worry/ How will they pay their bills/ And live like that/ With a little filotemo/ And luxury/ This is to the people of Greece/ I am also Greek/ I am proud/ But I am an also an American/ I am proud to be/ Beautiful faces and beautiful places/ Mountains/ Ocean and Sea/ The Islands/ Night- life and culture/ And Kefi/ A little taste of warm honey and cinnamon with a little orange rind/ The taste of sour cherry almost makes me lose my mind/ Mmmm, The tropical weather/ The ruins/ And family/ Oh how much you have gone through to survive/ And keep the Ethema/ That were passed on by slaves/ During Slavery until you saw your freedom/ Wow/ All the majestic fortunes of wisdom by the Ancient civilizations/ Oh how they have survived/ From the gods in the heavens and Mythology/ This is to the People of Greece/  Tell me that you love me/ I love you endlessly/  Beautiful faces/ Italians may do it better/ But Greeks do it best/ I will always prefer Greek/ Everything is Greek to me/ I'm aware of the world around me/ My heart belongs to you/ Tell me you love me/ To my beautiful people of beautiful Greece/ I'm not just some silly Amerikanaki/ I will always love you/

Τροπικός καιρός και ζεστό καλοκαιρινό αεράκι / Άνθρωποι χωρίς φροντίδα / Εξαιρετικά κομψό / Και γεμάτο ανησυχία / Πώς θα πληρώσουν τους λογαριασμούς τους / Και θα ζήσουν έτσι / Με λίγο φιλότιμο / Και πολυτέλεια / Αυτό είναι για τους λαούς της Ελλάδας / I Είμαι επίσης Έλληνας / Είμαι περήφανος / Αλλά είμαι επίσης Αμερικανός / Είμαι περήφανος που είμαι / Όμορφα πρόσωπα και όμορφα μέρη / Βουνά / Ωκεανός και Θάλασσα / Τα νησιά / Νυχτερινή ζωή και πολιτισμός / Και Κέφι / Λίγη γεύση ζεστό μέλι και κανέλα με λίγο πορτοκαλί φλοιό / Η γεύση του βύσσινου σχεδόν με κάνει να χάσω το μυαλό μου / Μμμ, Ο τροπικός καιρός / Τα ερείπια / Και η οικογένεια / Ω πόσο έχετε περάσει για να επιβιώσετε / Και κρατήστε τα έθιμα / Αυτό μεταβιβάστηκαν από σκλάβους / Κατά τη διάρκεια της δουλείας έως ότου είδατε την ελευθερία σας / Ουάου / Όλες οι μεγαλοπρεπείς περιουσίες της σοφίας από τους αρχαίους πολιτισμούς / Ω πώς επέζησαν / Από τους θεούς στους ουρανούς και τη μυθολογία / Αυτό είναι για τους λαούς της Ελλάδας / Πες μου ότι με αγαπάς / Σε αγαπώ ατελείωτα / Όμορφα πρόσωπα / Οι Ιταλοί μπορεί να το κάνουν καλύτερα / Αλλά Οι Έλληνες το κάνουν καλύτερα / Θα προτιμώ πάντα τα Ελληνικά / Όλα είναι Ελληνικά για μένα / Γνωρίζω τον κόσμο γύρω μου / Η καρδιά μου ανήκει σε εσάς / Πες μου ότι με αγαπάς / Για τους όμορφους ανθρώπους της όμορφης Ελλάδας / Εγώ όχι μόνο κάποιο ανόητο Αμερικάνικο / θα σε αγαπώ πάντα 

Popular Posts